niedziela, 30 stycznia 2011

"Uczmy się od Żydów"

Napisał mi na Twitterze młody człowiek, że przeszłość Polski go nie interesuje, żyje teraźniejszością. Wszystko, co było nie ma już znaczenia. Owszem, groby bliskich, pamiątki po nich - tak, ale katastrofa, śmierć prezydenta, kto był z odznaczonych ostatnio przez Bronisława Komorowskiego TW? To już było i się zmyło. – jak mawia młodzież.
Wyraźnie młodym znudziła się nie tylko historia, ale w ogóle Polska.
Cóż, najlepszym lekarstwem na takie postawy jest wyjazd za granicę. Uczy pokory i szacunku dla własnego kraju. Po pierwszych zachwytach przychodzi czas na pokorne znoszenie upokorzeń i agresji tylko dlatego, że się jest obcym.

Dla tych upartych, wyzwolonych kosmopolitów mam mądry felieton posła Janusza Wojciechowskiego, opublikowany na stronie wpolityce.pl 27 stycznia 2010.
Uczmy sie od Żydów.

Posłuchajmy w dzisiejszej audycji:
20:16 Felieton: Janusz Wojciechowski - Uczmy się od Żydów (wstęp Katarzyna, czyta Katarzyna) http://wpolityce.pl/

Przypominam przy okazji, że 185 audycja Niepoprawnego Radia rozpoczyna się o godz. 19.OO http://radiopl.pl/

9 komentarzy:

  1. Mozna pisać o złej młodzieży do woli to niczego nie zmieni. Masę młodych ludzi wyjedzie z Polski do Niemiec po otwarciu rynku pracy w Niemczech.
    Zróbmy takie ćwiczenie umysłowe.
    Mamy oto dobrze wyksztalconego 25 latka który ma dziewczynę lub naewt żonę też ok 25 letnią. Mieszkają katem u rodziców. Powiedzmy że teściowa nie akceptuje zięcia gryzą się w 50m mieszkaniu z teściową. Zarabiją on i ona po mniej wiecej 2200-2500 zł. nie maja jak odlożyc na mieszkanie które kosztuje średnio od 600 tys do 1 miliona zlotych. Kredyt nie wchodzi w gre nie maja zdloności kredytowej bo za mało zarabiaja bo tylko jedno z nich jest na etacie a drugie zarabia na tzw śmieciowej umowie o dzieło czy zlecenie. Chcą mieć dziecko a nawet dwoje dzieci. Co zrobią wyjadą do Niemiec czy gdzie indziej by zarobić na to mieszkanie. Zniosą tam kązde poniżenie i bedą czy to pracowac w kuchni czy sprzątac bo taka praca jest a oni chcą mieć mieszkanie i dzieci. Część zarobi i wroci do polski i kupi mieszkanie. Część zostanie w tych krajach i tam kupi mieszkanie i spodzi dzieci.
    Pani Katarzyno zapewne jak kobieta wie Pani że optymalny okres dla kobiety na zajście w ciaże to wiek 20-30 lat. Więc naprawdę nic nie powstrzyma młodych ludzi przed wyjazdem z Polski ktorzy tak chcą postapić. Natomiast co do pisu to pamietam że obiecał 3 miliony mieszkań czy 2 miliony mieszkań komunalnych i co Donek nabijał się "Ze miały być dwa miliony mieszkań a patrcie są mieszkania po dwa miliony. SLD ma sposób na polskie problemy demograficznesprowadzic za dotacja UE do pustych mieszkan deweloperskich naszych starszych braci i tych od religii pelnej miłości którzy są zbedni w UE wezmą sobie polki jak drugie trzecie żony i będzie git. Jest to ślepy zaułek bo doprowadzi do zamieszek etnicznych jak we Francji wzrostu przestepczości itd itp. juz ten manewr jest wykonywany ale na malą skale ale zostanie niedlugo wzmozony deweloperzy muszą zapełnic swoje puste mieszkania a one niesa dla Polaków budowane. Nasze szanownerządy nie wybudują mieszkan komunlanych bo biora forsę od deweloperów. Kolko się zamyka. Młodzi wyjadą za granicę zostana emeryci i Zus upadnie trzeba szybko sadzic szybko rosnaca trawę inwestować w dzialki z zywnoscia kupowac ziemie orną to moja rada dla 40-60 latków. Wszystko ku temu zmierza Polsza jest Polakow niet. Ale mozna narzekac na młodziez że taka nie patryiotyczna i wyjezdża papier a ściśle internet wszystko zniesie

    OdpowiedzUsuń
  2. Co do znoszenia agresji za granicą. To ja Mieszkałem za granicą i nigdy w twarz nie dostałem. Agresja była raczej psychologiczna. Natomiast w Polsce a i owszem dostałem w twarz w autobusie od grupy wyrostków. Ogólnie w Warszawie jak człowiek ma jako tako inteligentną twarz i nie jest jakimś degeneratem to musi znosić codziennie wszechobecną pasywną agresję dosłownie wszędzie. I te tabuny "ciotek" i "wujków" rewolucji zaludniające osiedla i oczekujące zaintresowania i przytaknięcia w ich monologu że za komuny to było lepiej Ze Rosja/ZSRR to wielki kraj. Tragedią jest to że właśnie ci ludzie głosują w wyborach. Zawsze widzę jak zasuwają głosować prawdopdobnie na SLD i Platformę. Pocieszam się że kilka lat i nie będzie dla nich na emerytury. Ja wiem że żadnej emerytury państwowej nie dostanę i mogę to sobie spokojnie darować. I te ciągłe narzekania na młodzież że nie chce zasuwać po 40 godzin w tygodniu na ich emerytury Natomiast wszystko to oczym pisze to jest fenomen Warszawski w innych miastach w Polsce już tak nie jest. Radziłbym wyjechać poza Warszawę. Wszystkie media, naukowcy, ekonomiści, dziennikarze, partie, dydaktycy patrzą na Polskę przez pryzmat Warszawy. I na tej podstawie ferują wyroki o całej Polsce. Podobnie ocena młodzieży polskiej ferowana w mediach dotyczy tylko i wyłącznie młodzieży warszawskiej

    Krzysztof

    OdpowiedzUsuń
  3. Radziłbym pojechać do województwa lubelskiego np. do Puław i zobaczy Pani inną młodzież. Tylko dla tej młodzieży nie ma pracy. Albo niech Pani pojedzie do Białegostoku też jest inna młodzież niż warszawska. Za to jak człowiek jest na wczasach w Kazimierzu Dolnym to aż się wstydzi za warszawiaków przebywających tam na weekendowych urlopach. Od razu poznasz kto z Warszawy a kto z Lubilna po zachowaniu i wygladzie. Istna horda

    OdpowiedzUsuń
  4. Co do uczenia się od braci starszych i mądrzejszych. To ja wolalbym niczego się od nich nie uczyć. Głowy do globalnego handlu doslownie wszystkim nie mam. A i pochodzenie i plecy nie te

    OdpowiedzUsuń
  5. Skoro już można tu pisać to wrzucę inne przemyslenia.
    Ja od wielu lat głosuje na PIS. Ale Pis mnie często bawi. Ma trochę śmiesznych liderów. Wogóle nie wiem kto zajmuje się w Pisie sprawami mediów i przekazu w mediach. Ale jest to robione po prostu kiepsko. Reklamy Platformy choc wiadomo że są naciagane wyglądają lepiej od Pisowskich. Jakaś zmowa reżyserów politycznych filmów reklamowych chyba . Bawi mnie polska prawica która od 20 lat z okładem zastanawia się jaki ma mieć program i nie potrafi się zjednoczyć. Głosuje zawsze na PIS bo uważam że najmniej zaszkodzą Polsce. Jak ktoś przyjdzie do Pis z programem zmian to go olewają. słuchałem też audycji "Radia Maryja" bo byłem ciekaw co mają do zaproponowania młodym ludziom. W teorii to mówią piękne rzeczy tam księża. W praktyce na parafiach to wygląda to już inaczej. Ksiądz żąda 100 zl co łaska za jakiś papierek. Na pogrzebie innemu księdzu śpieszy mu się i jest chamski. Bredzi na kazaniu pogrzebowym. Na parafi udotępnia spotkania parafian z hohsztaplerami spóldzielczymi prawdopodobnie z SLD. Prowadzi działalność w kółkach mlodzieżowych dla parafian która wogóle nie przygotowuje ludzi młodych do doroslego życia. W jednym z moich okolicznych kościołów widzialem śpiewającą grupkę młodzieży która modłiła się o koniec świata. A najbardziej to jest zadowolony jak dostanie 50 zł po kolędzie ale już słuchać co mówi parafianin to mu się nie chce. W Radiu Maryja to tak pieknie wygląda ale to tylko w Radiu. Żeby co ja nie jestem ateistom. Wierzę w Boga ale w Kościół w mojej parafii to już raczej nie

    OdpowiedzUsuń
  6. A jeszcze mi się przypomniało mielismy na parafi takiego młodego nawiedzonego księdza z powołaniem. Bredził w kazaniach o kochaniu przestepców braterską miłością. I miał takie kazania że po jednym z nich to nie chodziłem do kościoła chyba z pół roku

    OdpowiedzUsuń
  7. Natomiast druga strona czyli redaktor Mytnik PO, SLD, PSL ma wizję Polski i program który konsekwentnie realizuje w kolejnych latach. Nawet wychowała sobie własne pokolenie młodzieży czyli dzisiejszych dwudziestolatków z wielkich aglomeracji
    Ze jest to program fatalny dla Polski to juz inna sprawa

    OdpowiedzUsuń
  8. Jeszcze jedno ostatnio ubawił mnie Pan Boni który nagle przypomniał sobie że są jacyś ludzie poniżej 35 lat w Polsce. Śmiałem się do rozpuku. Pamiętam to ujadanie na singli w radiu i internecie jeszcze kilka lat temu. Życzę jak najwięcej śzczęścia tym młodym ludziom którzy wyjechali z Polski. Pamiętam jak sam sie martwiłem że za mało pracowałem i że za mało pieniędzy odprowadziłem do OFE. Teraz jak Pani minister spraw socjalnych przeznaczy te pieniądze na rozwój Polski to przestałem się martwić. Zapewne wkrótce będziemy mieli w Polsce zlotą replike Wieży Eiffla. Mysle że decyzje które na masową skale podjęło moje pokolenie zmuszą w końcu polityków do wywarcia wpływu na biznesemnów by podwyższyli pensję i zbudowali mieszkania komunalne bo inaczej Emeryci nie będą mieli co do garnka włożyć

    OdpowiedzUsuń
  9. Mogę też napisać o chamskich emerytach zazwyczaj
    tzw "jajakobyły". Jeden taki wyrzucił mnie z ławki na ktorej siedziałem bo to jego ławka. Dresów pijących na ławeczce w innym czasie jakos nie wyrzucał. Żeby nie wspomnieć o pchajacych się na bazarze na człowieka innych "jajakobyły" i dyszących za plecami i popychjacych wózkiem czy koszykiem w sklepie w kolejce "ciotek rewolucji". Jedna taka ciotka "rewolucji miala mi za złe że zawsze tak staje że jestem zawsze przed nią w kolejce

    OdpowiedzUsuń